piątek, 11 stycznia 2013

Różowo mi :)))))))))

Witajcie!

Miniony tydzień okazał się strasznie szybki, niestety nie brakowało w nim również uroków życia związanych z wychowaniem dzieci (wizyta na pogotowiu i cztery szwy nad okiem u Wojtka). Nie może być za spokojnie, a jeżeli nawet się zdarzy, to tylko cisza przed burzą i sielanka szybko się kończy. Dwa wieczory upłynęły mi spokojnie, spędziłam je pod hasłem "robię to co lubię", odkurzyłam moją długo nieużywaną maszynę i powstała świnka, Hanusia mówi Świnka Chudzinka choć szczupło wcale nie wygląda, następnego dnia uszyłam jej kolegę do towarzystwa, przystojnego prosiaczka. 
W niedzielę mamy z mężem rocznicę ślubu, a ta parka wywołuję u mnie na twarzy uśmiech i strasznie mnie rozbawia, kojarzy mi się z takim dobrym starym małżeństwem.









pozdrawiam 
Kasia

22 komentarze:

  1. Prześliczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Też takie chcę !!!!!!!! Zdolna jesteś niesamowicie !!!!
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy !!!!!! buziaki, jestem Twoją fanką, a na pytania oczywiście odpowiem, tylko muszę znaleźć chwilkę, pa pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę, że potrafisz szyć! :)
    Wyglądają faktycznie jak małżeństwo i w dodatku zrobiłaś im świetną sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Prosiak to niezły przystojniak, od razu podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Świnki Kasiu :-)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może masz wykroje, tak bardzo mi się podobają, że spróbowałabym sama uszyć, plissssssssssss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali, wykrój narysowałam sama, nie wiem jak mogłabym Ci to wysłać, mogę zrobić jedynie zdjęcie i sobie odrysujesz. Jeżeli tak, podaj mi proszę twojego e-maila. Kasia

      Usuń
    2. O Boże , jeszcze sama zrobiłaś projekt !? Jesteś dla mnie genialna !!!!! Jeśli możesz to proszę o zdjęcia, alimor22@gmail.com -dziękuję

      Usuń
    3. przestań, przestań z tą genialną. Postaram się dzisiaj wysłać. Jak uszyjesz mam nadzieję, że pokarzesz ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam ponownie kiedy tylko znajdziesz czas.

      Usuń
  7. Suuper pomysl jak i wykonanie :) Piekna parka :) Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy :) i rzeczywiscie mialas nietypowy tydzien . Milego spokojnego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga, tak to już bywa z dziećmi, zawsze coś, moi to już są szczególnie zdolni pod względem wybryków. pozdrawiam Kasia

      Usuń
  8. Dobre stare małżeństwo - no rewelacja, bardzo mi się podoba:) Jeszcze to ich zdjęcie z serduchem ale mnie rozbawiłaś:) Masz talent, ja raczej bym takich cudaków nie uszyła. Wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy ślubu. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, Twoje prace są rewelacyjne, więc i świnkę byś uszyła, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jejku jakie one wspaniałe!!!
    Dla Was miłości, szacunku i zgody na kolejne lata!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Parka świnkowa wygląda baaaardzo sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marto, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie, pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, nie tylko zajrzałam, ale przejrzałam cały blog od deski do deski:) I oczywiście jestem zachwycona wszystkim co widziałam:) Pozdrawiam Femke

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne świnki :) no przeurocze :D bajeczne :D a jakie postawne i dojrzałę :D bajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany! rewelacyjna para :-) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne;) Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...