wtorek, 1 kwietnia 2014

piłkarski..........poker? Chyba nie.

Witajcie:)
Dzisiaj wpadam tylko na chwilkę. 
Brak czasu nie pozwala zaglądać tu częściej :( a uwierzcie bardzo bym chciała. 
Dziękuję serdecznie za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem. 
Zmotywowaliście mnie ogromnie i już pracuje nad czymś nowym. ;-)

 ***
W pokoju Wojtka pojawił się nowy "mebel". W prawdzie stół do gry w piłkarzyki trudno nazwać meblem, ale stół zajmuje tyle miejsca co niejedna sofa lub komoda dlatego dla mnie został meblem i następną zachcianką naszych chłopaków, na którą daliśmy się namówić. Jak możecie zauważyć decydujące słowo odnośnie wyboru koloru stołu należało do mnie :) A jak!!  hi hi hi Jak już miał się pojawić musiał oczywiście pasować do wnętrza :)))))  
Kilka rodzinnych turniejów, wieczorów potu i łez już za nami i powiem, że jest to świetna wciągająca zabawa. Po jednym zaciętym meczyku z moim m dorobiłam się nawet odcisków:)))) Zaprawiona w bojach nauczyłam się nawet kilku trików, a co cieszy najbardziej chłopcy chcą ze mną grać w jednej drużynie, a to naprawdę wielkie wyróżnienie.:)))




I jeszcze na sam koniec zdjęcie, które szalenie mnie rozbawia. Zrobiłam je wnuczkom mojej siostry. Przyznacie, że szczerość dzieci nawet na zdjęcia jest powalająca?
pozdrawiam serdecznie i 
do następnego
Kasia



33 komentarze:

  1. Fajnie , że jesteś mimo braku czasu.
    Nowy mebel idealnie wpisał się we wnętrze. Kilka razy grałam i fakt bardzo wciąga do tego stopnia, że krzyczę i gorączkuję się jak na prawdziwym meczu.
    Jestem ciekawa co nowego działasz, zdradzisz po cichutku ...? pozdrawiam i przesyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie faktycznie slodkie :)
    A ja juz zabralam sie za wielkanocne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dorobione to zdjęcie dziewczynek :-). Bardzo się cieszę, że piszesz mimo braku czasu. Piłkarzyki to co prawda nie dla mnie, ale znam kilku pasjonatów. Mnie za to rozkłada ten zając na rowerze. W zeszłym roku nie udało mi się go kupić :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie te piłkarzyki-jesteś niemożliwa:-) A dzieciaki faktycznie są zawsze szczere do bólu:-) Pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki stół z piłkarzykami to świetna sprawa i podejrzewam, że nie tylko dla dzieci:) (sama jesteś tego przykładem jak taka zabawa wciąga i ile sprawia radości całej rodzinie)...a ta mała Księżniczka ze zdjęcia mimo swojej bojowej miny wygląda słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo podoba mi się ten pokój :D Gwiazdki z przeznaczeniem dla chłopca sama odkryłam dopiero niedawno :D
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, stół do gry w piłkarzyki super pomysł...pieknie się prezentuje :) Życzę Wam jak najwięcej takich rodzinnych spotkań przy takim stole, pozdrawiam Basia:)
    PS a kredensik po prostu miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie rozbawiło to ostatnie zdjęcie:) Nigdy nie byłam dobra w piłkarzyki ale ... trening czyni mistrza:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne aktorki ! Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona to nie aktorstwo tylko czyste realia i naturalność. hi hi hi. pozdrawiam

      Usuń
  10. Moja corka tez tak pozuje ...a stol to super zabawa ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy myslala pani o poscie dotyczącym dekoracji stolu z okazji świąt?
    Pozdrswiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki "mebel" to marzenie każdego męzczyzny, zarówno tego malego jak i duzego :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Stół rewelacja, bardzo mi się podoba idealnie dopasowany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczynki rewelacyjne :) Widać, że ta młodsza ma charakter :)
    Stół za pare lat pewnie i u mnie będzie gościł- mam nadzieję, że będzie równie ładny :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak tu nie ulec dzieciakom. A zabawa jest dla całej rodziny. Trzeba też dorzucić coś od siebie, żeby wpasować się z meblem. Jak to się mówi wilk (dzieci) syty i owca cała (mama zadowolona bo wybrała kolor). Dawno Kasiu nie pokazywałaś pokoju Janka, bo chłopaki Twoje to mają oddzielne pokoje?
    Pozdrawiam
    Kasia G-G

    OdpowiedzUsuń
  16. oj marzenie miliona chłopców :) małych i dużych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu ja jeszcze raz chciałam zapytać o Twój stół jadalniany. Otóż skontaktowałam się z wykonawcą z podanego linka i już prawie zdecydowałam się na podobny ,ale nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii - czy jesteś zadowolona z nowego stołu i z jakiego gatunku drewna jest Twój stół ? I tak ogólnie czy z perspektywy czasu nadal byś go poleciła. P.S - Piękny dom , kredens mistrzostwo!!!!!!!!!!! a piłkarzyki , no cóż........marzenie każdego chłopca. Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pewnie zapomniałam odpisać, ale już się poprawiam. Z czystym sumieniem mogę polecić Ci sprzedawcę i oczywiście stół. Przemiły pan przywiózł stół na miejsce, pomógł wnieść, ustawić. 100% profesjonalizmu. Co do samego wykonania to jest bardzo staranne. Dół to chyba MDF a blat wybrałam dębowy. Jeżeli miałabym decydować jeszcze raz o zakupie zdecydowałabym tak samo.
      pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz ! Pozdrawiam Aneta .

      Usuń
  18. Kasiu w tekście coś mi się nie zgadza. Taki żarcik 1 kwietniowy? Cudne dziewczynki to wnuczki Twojej siostry -:) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie żarcik:) To naprawdę wnuczki mojej siostrzyczki:))))) Między nami jest spora różnica wieku. Ja z rodzeństwa jestem najmłodsza Baśka najstarsza.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Basia Kasiu :)

      Usuń
    3. To bardzo ładne imię i Basia brzmi lepiej:)))))

      Usuń
  19. A ja mam pytanie:) pytam już trzeci raz o to samo mam nadzieję, że w końcu może mi odpowiesz:) czy to jest tapeta w te gwiazdy czy naklejka i gdzie można to dostać:) Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście, w którym pokazywałam pokój w gwiazdy było wyraźnie napisane, że jest to tapeta, Nie pamiętam sklepu w którym ją kupiłam.

      Usuń
  20. Taki pokój z piłkarzykami to marzenie wielu chłopców, Wojtuś ma szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś cioteczną babcią?!?!?!?! Szok, to różnica wieku musi być, między twoją siostrą a Tobą, powalająca ;) do tego siostra musiała wcześnie rodzinę założyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak JESTEM cioteczną babcią :) brzmi nieźle hi hi hi. Siostra jest starsza o 16 lat. W ogóle jesteśmy liczną rodziną. Zwykły grill w najbliższym gronie to ok 40 osób.:)))))

      Usuń
  22. Witam Kasiu,
    JAK ZAMONTOWAŁAŚ DEKODER NAD TELEWIZOREM? Kupowałaś jakiś uchwyt na dekoder? Muszę to samo zrobić u mnie, będę bardzo wdzięczna za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dekoder jest mały więc przykleiliśmy go do telewizora na taśmę dwustronną. W ogóle nie rzuca się w oczy. pozdrawiam

      Usuń
  23. Witam ! Ja totalnie nie do tematu lecz z prośbą o rade..szykuję mi się malowanie ścian w pokoju, kolor moich mebli to wenge,łóżko mam takie http://jysk.pl/sypialnia/lozka-pietrowe/lozko-paradis-podwojne-80-160x200cm-krem i mam wielki problem z doborem koloru ścian,ponieważ chce uzyskać efekt jasnego pokoju niestety meble wszystko psują,jak pani myśli jaki kolor był by odpowiedni? aby rozjaśnić pokój ale żeby też nie było szaro i ponuro tylko przytulnie i z klasą w jasnych tonacjach,uwielbiam styl z pokoi norweskich blogerek,ponieważ ich pokoje są jasne i przytulne dodam ,ze jedną ścane mogę uwidocznić ponieważ mam w pokoju ściane od która idealnie się do tego nadaje .Dodam,ęe jestem nastolatką i chcem żeby mój pokój wyglądał na pokój nastolatki lecz mialby być urządzony z gustem i klasą,myślałam o kolorze jasnym szarym lub o odcianiu bardzo jasnego koloru z palety odcieni zółtych..co pani myśli o tym i bardzo prosiłabym o radę z góry dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie byłbym za piłkarzykami u siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...